Nu zeii sunt cei care creeaza traditiile, totul este in mainile noastre!

Rowland Macy, proprietarul magazinului Macy’s din New York, a venit cu ideie geniala la mijlocul secolului al XIX-lea. A imbracat un actor intr-un costum de Mos Craciun si l-a asezat pe un tron in centrul spatiului comercial. 

Actorul a jucat cu sarguinta rolul unui vrajitor bun.

Asa a aparut traditia de a veni la Mos Craciun, de a se aseza in brate si de ai spune ce ne-am dori sa primim de Craciun.

Acest truc simplu inca aduce venit proprietarilor de centre comerciale din intreaga lume.

Secretul vitalitatii traditiei este simplu - trebuie sa oferi clientului ceva important si valoros. Si atunci cu siguranta va functiona si va va aduce clienti multi ani inainte

Doriti sa aflati ce este important si valoros pentru potentialii clienti?

Putem afla. Iar aceste cunostinte pot fi de folos managerilor de marketing pentru a gasi o oferta interesanta si functionala.

Sunati sau lasati o cerere accesind link-ul, managerul nostru va oferi detalii despre oferte si procese de lucru.

close

Comandați un serviciu de call-center

Lasa datele tale si te vom contacta!