Servicii de call-center
Call centrul nostru poate selecta dintr-o lista de clienti potentiali pe cei care asteapta apelul dvs., si sunt gata sa discute ofertele pe care le propuneti.
Cum are loc procesul?
Apelam toti clientii potentiali, contactam persoanele ce iau decizie cu privire la achizitia bunurilor dumneavoastra, vom afla gradul de interes al acestora in procesul de conlucrarea cu compania dvs.
Drept urmare, departamentul de vanzari va primi liste de „clienti potentiali”, iar departamentul de marketing – principalele motive de refuz. Clientii potentiali care nu sunt pregatiti sa discute acum despre o posibila achizitie vor primi materialele dvs. promoționale.
Исходя из опыта работы в 2024 garantăm o conversie de peste 9%
Procesul de lucru al call centrului nostru arata astfel:
Pe langa generarea de clienti potentiali, call centrul nostru poate efectua:
Serviciu post-vanzare si/sau sondaj clienti
Aflam parerea clientilor despre calitatea serviciului dvs. la fel si parerea lor la intrebarile ce sunt importante pentru compania dvs.
- Actualizarea bazei dvs. de date
Vom colecta informatie importanta pentru afacerea dvs., (suprafata terenurilor / volumul spatiilor de depozitare / numarul de masini proprii etc.) si vom adauga datele persoanelor de contact care iau decizii cu privire la achizitia bunurilor/serviciilor prestate de dvs.
- Informarea publicului tinta
Informarea companiilor despre produsele/serviciile dvs. noi. Vom colecta informatie despre persoanele de decizie responsabile de procurarea produselor dvs si va vom oferi gradul de interes al acestora.
- Colectarea datelor pentru calcularea indicelui de loialitate al consumatorilor NPS (Net Promoter Score)
Vom apela clientii dvs., pentru a afla gradul de pregatire a acestora la o achizitie repetata. Acest indicator este unul dintre principalii indici de masurare a loialitatii clientilor.
Va oferim un serviciu la preț promotional!
Contacteaza-ne si cu siguranta iti vom raspunde. Atenţie! Promoția durează până la