Putem contribui la gasirea clientilor noi

Cinci motive pentru a colabora cu Kompass Moldova

1. Rezultat garantat, care este stabilit prin contract

Citeodata pentru a obtine 50 de client potentiali pentru un produs anumit este suficient 1000 minute, dimpotriva pentru alt produs sau serviciu nici 5000 de minute nu vor fi suficiente pentru a obtine numarul tinta de potentiali clienti. Costurile operationale insa la fel necesita alocate si achitate pentru amindoua situatii.

Din acest motiv call-centrul preaia in lucru acele proiecte care pot oferi clientului rezultat garantat.

2. Numai apeluri directionate catre potentiali clienti

Costurile pentru lucrarile unui call-centru sunt destul de semnificative iar apelurile in baza unei baze de date prost selectate aduc cheltuieli si mai mari.

Din acest motiv o baza de date calitativ selectata contribuie la apeluri directionate ce permite obtinerea unui rezultat bun.

3. Dvs., decideti criteriile de selectare a publicului tinta

Toate cerintele pentru publicul tinta sunt in mod necesar reglementate de termenii contractului. De aceea selectam doar acei clienti potentiali care ar putea fi interesati de produsul dvs.

La aproape fiecare proiect, 5-10% dintre contacte sunt nepotrivite. Spre urmare operatorul va gasi cu siguranta altele noi care sa le inlocuiasca pe cele care nu corespund cerintelor dvs.

4. Monitorizarea muncii operatorilor si imbunatatirea continua a scripturilor

Scripturile sunt un instrument important in apelurile reci si unul dintre factorii care influenteaza rezultatul apelurilor.

Managerul nostru analizeaza constant eficienta comunicarii ascultand apelurile operatorilor.

Acest lucru va ajuta sa raspundeti la timp, sa gestionati obiectiile comune, sa modificati scripturile, crescand astfel conversia apelurilor → reducerea costurilor de comunicare → cresterea profitului net.

5. Efectul de recuperare

Din practica noastra. Am finalizat proiectul – am obtinut numarul solicitat de clienti calzi, clientul a primit rezultatul final, toti sunt satisfacuti. Insa desi proiectul este finalizat comenzi de la clienti continua sa vina.

Motivul este ca ciclul decizional pentru toti consumatorii este diferit, iar proiectele noastre cu clientul sunt limitate in timp de obligatii contractuale.

Desigur, toti acei clienti care se decid dupa finalizarea proiectului nu mai sunt inclusi in costul proiectului. Astfel, pretul pentru un client cald va fi in cele din urma chiar mai mic decat cel specificat in contract.

Va vom ajuta sa gasiti noi clienti si parteneri in orice domeniu B2B.

Accesati linkul → https://kompassmoldova.md/ro/services/call-centerfaceti clic pe „VREAU SA DISCUT”, managerul nostru va va contacta pentru a explica in detalii algoritmul nostru de gasire a clientilor „calzi”.

Comandați un serviciu de call-center

Lasa datele tale si te vom contacta!