Formula noastra de marketing in vremuri de criza

In vremuri de criza, companiile reduc instinctiv costurile de marketing si de dezvoltare a personalului.

Am recomanda insa in aceasta situatie cresterea cheltuielilor de marketing.

In criza, conducerea acorda o atentie deosebita vanzarilor. Este de inteles - fiecare tranzactie isi merita greutatea in aur.

In astfel de perioade compania ofera reduceri, imbunatateste conditiile pentru client conform principiului - orice capriciu din banii clientului. Dar de obicei astfel de solutii nu duc la un rezultat pozitiv.

Poate fi ca la moment clientul nu are nevoie de o reducere, ci de o plata amanata. Nu o scadere a volumului de produse livrate, ci diversificarea acestora: poate ca este mai convenabil pentru client ca marfa sa fie livrata nu intr-un depozit mare din capitala, ci direct in magazinele clientului.

Si asa mai departe.

Concentrarea asupra nevoilor clientului este capacitatea de a vedea clientul, de a-l intelege, de a asculta si de a auzi.

Si de a ajusta produsul si serviciile conexe la nevoile sale.

Marketingul traditional semnifica gasirea de clienti noi.

Kompass Moldova, la cererea, poate colecta date despre clientii interesati in ofertele dstra., pe care ulterior le vom trimite departamentului de vinzari

caruia ii ramane doar sa discute detaliile si sa incheie acorduri de parteneriat.

IMPORTANT: suplimentar, aflam motivele refuzurilor de la clientii potentiali care nu sunt pregatiti sa cumpere la moment, pe care departamentul de marketing le poate studia si in baza carora pot lua decizii corecte.

Comandați un serviciu de call-center

Lasa datele tale si te vom contacta!