Cum sa gasiti clienti noi si sa primiti in acelasi timp rambursare a TVA

Sunt lucruri importante care trebuie faucute personal. Si cu siguranta nu sunt sunetele reci.
Este mai profitabil sa utilizati serviciile unui call-center extern, pentru a descarca angajatii dvs. Avem 4 motive pentru face acest lucru:
1. Achitati salariul unui angajat + taxe pe acest salariu, ceea ce mareste suma de 1.5 ori.

Kompass Moldova
achitati aceeasi suma, insa sunt aratati ca cheltuieli si primiti rambursarea a TVA
2. Nu este posibil de a concedia un angajat sau a achita un salariu mai mic atuunci cand volumul de lucru este mai mic.

Cu un call-center extern, puteti suspenda sau relua cooperarea in orice moment.

3. Un angajat poate pleca in concediu sau pe foaie de boala si planul de lucru va ramane doar un plan.

Cu call-center se semneaza un acord si primiti serviciul intr-un interval de timp strict specificat.
4. Cu apeluri la rece, angajatul nu va obtine neaparat un rezultat - va gasi multi clienti care sunt gata sa cumpere. Si daca nu ai instalat un sistem de inregistrare a apelurilor, probabil nici nu vei sti de ce.

Un call-center extern lucreaza pentru rezultat si va ofera o evidenta a conversatiilor cu clientii pentru a evalua calitatea lucrului operatorului și a intelege mai bine clientul: ce il ingrijoreaza, ce obiectii sunt auzite cel mai des in negocieri.

Sunt lucruri importante care trebuie faucute personal. Si cu siguranta nu sunt sunetele reci.
Ocolaborare cu o echopa de profesionisti, obtineti exact cat de multi clienti aveti nevoie. Si nu aveti nici o problema cu personalul.

Pentru a primi o consultatie gratuita, ne lasati datele dvs de contact aici  Servicii de call-center - Kompass Moldova si noi va oferim cea mai buna solutie.
NOTE: Lucram doar cu persoane juridice.