Cum sa generam rapid lead-uri in segmentul B2B in Moldova?
Din experienta noastra cunoastem, ca conducatorii companiilor intampina adesea dificultati in vanzarile din segmentul B2B. Este nevoie de oameni pregatiti in domeniu, de un script, efectuarea a un numarul anumit de apeluri reci pentru a obtine in sfarsit clienti garantati.
Aceasta este costisitor atit din punct de vedere financiar cat si din punct de vedere a timpului. Nu exista situatii fara solutii. Solutia este - Kompass Moldova!
Iata cum a fost rezolvata problema descrisa mai sus de reprezentanta Kaiser din Moldova.
Kompass Moldova a primit o solicitare pentru selectarea publicul tinta, generarea de lead-uri (cautarea clientilor "fierbinti") si anchetarea.
Asteptarile au fost:
- 70 de lead-uri generate
- 60 % din chestionare completate din numarul total de respondenti
Termenul proiectului - 15 zile lucratoare.
Kompass Moldova a efectuat urmatoarele:
- Au fost selectate companiile din baza de date Kompass Moldova conform criteriilor clientului
- A fost aprobat chestionarul cu traducerea acestuia in limba rusa
- S-a compilat un script pentru call-centru in 2 limbi
- A avut loc apelare si anchetare companiilor selectate
- Au fost inregistrate convorbirile telefonice cu respondentii
Rezultatul campaniei:
- Call-Centru a prelucrat 1169 de companii (potentiali clienti) in 10 zile lucratoare
- Numarul de lead-uri a constituit 275 de companii (23,5%)
- Anchetarea - 701 companii (60%)
Cheltuielile clientului au constituit 1753,5 euro, 6,4 euro pentru 1 lead.
Astfel, reprezentanta Kaiser a primit economie nu doar in bani, ci si cel mai important - in timp.
Daca intampinati probleme similare sau doriti sa mariti numarul de clienti potentiali, nu ezitati sa contactati Kompass Moldova.
Comanda o consultaie
Lasa datele tale si te vom contacta!