Printr-o scrisoare simpla putem ajunge la conducerea companie!
Cand ultima data a-ti primit o scrisoare in plic pe numele dvs., expediata prin posta? Cu timbru si stampila oficiului postal?
Ve-ti spune, ca e deja o metoda invechita ? Nu mai e de folos?
Va asiguram – este o metoda extrem de eficienta!
Pentru a nu explica mult, mai bine aratam prin exemplul expedierii scrisorilor pentru firma DC Contabilitatea SRL .
Scopul – informarea companiilor nou formate despre, posibilitatea de a primi servicii contabile de la compania DC Contabilitatea SRL.
- De ce am ales companiile noi ?
Pentru ca la prima etapa este dificil si scump pentru companiile nou formate de a gasi un contabil bun.
Pasii efectuati de catre noi :
- Am pregatit lista de clienti potentiali pentru serviciile prestate de DC Contabilitatea SRL din baza de date Kompass Moldova
- Am creat un fisier cu adrese pentru printare pe plic
- Am repartizat materialele promo si scrisorile personalizate in plicurile cu timbre
- Am transmis scrisorile la posta
Rezultatul acestei campanii:
- Au fost expediate 3000 scrisori
- 5% - lead-uri (150 de potentiali clienti, care au fost cointeresati)
- 1% - au comandat servicii contabile de la DC Contabilitatea SRL . Ceia ce constituie 30 de clienti noi.
Acesta campanie a dus la marirea numarului de contabili a DC Contabilitate.
Cheltuielile totale ale clientului au constituit – 7233 lei (370 euro), inclusiv costurile Posta Moldovei. Costul unui lead este – 48 lei (2,45 euro)
Pentru ca scrisoarea sa ajunga la persoana de decizie, si campania sa fie una de success, nu ezitati sa ne contactati.
Daca dvs., nu aveti posibilitate sa contactati companiile catre care au fost expediate scrisorile, noi, Kompass Moldova, va putem oferi serviciul call-center a carui scop este generarea de lead-uri.