VANZARI RECI IN SEGMENTUL B2B - o pierdere de timp sau un instrument eficient
Vanzarile reci este contactul cu clientul cu care nu a existat nicio interactiune inainte.
Scenariul este urmatorul:
1. Gasim o baza cu date de contact a publicului tinta.
2. Apelam si incearca sa setam o intalnire.
3. Are loc intalnirea si negocierile.
Aceasta insa este tot doar in teorie.
In practica insa, incercarile managerilor de vinzari de a seta o intalnire se confrunta cu obiectiile „nu avem nevoie de nimic”, „avem totul”, „mai tarziu”, etc.
Insa si acest lucru va avea loc daca managerul de vinzari actioneaza profesional si vinde nu produsul, dar intalnirea.
In cazul unei incercari de a vinde produsul imediat, posibilitatea unui al doilea apel este practic redusa la zero.
Refuzul potentialilor cumparatori de a vorbi la telefon nu mai mult de 3-5 minute este o tendinta constanta. Acum se obisnuieste sa fie planificat un apel in avans, pentru a nu ajunge la un moment incomod pentru client.
Scenariul clasic pentru „apelurile reci” este uneori incercat sa fie optimizat prin expedierea de e-mail cu oferti.
Dar nici aceasta metoda nu aduce rezultatele dorite. Ofertele de la companii necunoscute ajung adesea in spam. Si daca chiar ajung in corespondenta corporativa, aproape niciodata nu vad persoana care ia decizia.
Chiar daca scrisoarea ajunge miraculos la persoana de decizie, probabilitatea unei vanzari tinde spre zero.
Cel mai adesea, oferta comerciala trimisa este un sablon de scrisoare cu informatii generale sau doar un tabel cu preturi pentru marfuri.
Ce ar trebuie sa intreprindem in acest caz?
1. Abordati cu atentie alegerea publicului tinta si formati o cerere exacta cu informatiile necesare.
De exemplu, daca reprezentati o companie care executa lucrari la inaltime, inclusiv curatarea fatadelor din sticla, puteti solicita de la Kompass Moldova date despre firme cu birouri in cladiri cu fatade din sticla, contacte ale celor care detin sau deservesc cladiri rezidentiale si de birouri cu sticla. fatade, informatii despre zona fatadelor si face o oferta comerciala personala pentru fiecare astfel de companie.
2. Gasiti datele de contact a persoanei de decizie, negociati la o intilnire sau expediati o oferta comerciala.
3. Are loc intalnirea si negocierile.
Puteti incerca sa faceti totul pe cont propriu, dar va fi mai rapid si mai usor sa incredintati colectarea datelor si apelurile reci companiei Kompass Moldova.
De 29 de ani colectam date profesionale pe piata din Moldova. Detinem un call centru cu operatori bine instruiti.
Vom parcurge doua treimi din procesul de vinzare si vom oferi managerilor dvs. de vinzari contactele clientilor interesati.
Indepliniti aplicatie, utilizati serviciile noastre si veti economisi timp si resurse umane, cu posibilitatea de a obtine date actualizate si un rezultat garantat.
𝐊𝐨𝐦𝐩𝐚𝐬𝐬 𝐌𝐨𝐥𝐝𝐨𝐯𝐚 — помогаем экономить время и зарабатывать деньги!