Anecdota
Un inspector vine la bar si cere sa-i toarne 50 de grame de coniac. Barmanul toarna 45 de grame. Inspectorul emite o amenda.
A doua zi, acelasi inspector vine la acelasi barman si cere din nou sa ii toarne 50 de grame.
Si din nou barmanul toarna doar 45. Inspectorul din nou emite o amenda.
In a treia zi - totul se repeta din nou.
Inspectorul nu a rezistat si il intreaba pe barman:
- Doar ma cunoasteti? De ce din nou nu serviti gramajul corect?
La care barmanul raspunde:
- Bineinteles ca v-am cunoscut. Insa de ce din cauza unei amenzi trebuie sa-mi schimb obiceiul?
Marea majoritate a centrelor de apel functioneaza in baza aceluiasi principiu.
Obtineti 10 secunde de tacere a clientului, utilizati un text plictisitor despre o cooperarea reciproc avantajoasa cu un ton plin de viata, apoi trimiteti o prezentare.
Atât!
Aceasta este o abilitate de baza care a fost dezvoltata zile intregi de practica fara rost. Fara intrebari, fara argumente, fara un contact bun.
Pentru ce sa-mi schimb obiceiul?
Din cauza acestor standarde, centrele de apeluri functioneaza bine pentru sarcini simple in care trebuie sa obtineti un „da” sau un „nu” de la respondent si foarte rau daca trebuie sa sapati mai adânc in subiect.
Noi insa suntem pentru a merge mai adinc in subiect. Operatorii Kompass Moldova sunt instruiti dupa o metodologie fundamental diferita, care presupune lucrul cu propria baza de date; un scenariu dezvoltat de un psiholog profesionist impreuna cu clientul si o abordare individuala a comunicarii cu clientul.
Ceea ce va garanteaza de la 15 la 25% clienti interesati dintr-o baza de date personala de persoane juridice. Adica, in mediu, fiecare al cincilea contact al operatorului nostru va aduce un client care este gata sa coopereze.