Legea Pareto si NPS

Legea Pareto in afaceri - 80% din veniturile unei companii provin de la 20% clientii fideli

NPS (Net Promoter Score) este valoarea care arata modul in care clientii se raporteaza la compania dvs.

Aflarea loialitatii clientilor este o sarcina zilnica pentru orice manager de marketing pentru a sprijini echipa de vanzari si a reactiona la timp in cazul cind NPS scade.

Acest indicator nu este greu de obtinut.

Ce se cere:

De la dvs. - datele de contact ale clientului

De la noi - scrierea unui script si pregatirea operatorilor.

Call centru-ul nostru va apela clientii dvs., pentru a obtine urmatoarea informatie:

  • Nivelul de satisfactie al acestora;
  • Nivelul dorintei de a recomanda produsul/serviciul dvs., cercului de prieteni;
  • Si, cel mai important, daca puneti intrebarile potrivite, atunci putem afla motivele pentru care clientii nu va contacteaza atat de des pe cat a-ti dori.

Va costa mai putin de o cafea.

Costul de 16 MDL, include contactarea clientilor, colectarea informatiei, motivele refuzurilor si pregatirea unui raport.

Puteti obtine o viziune a companiei dvs., prin prisma clientilor.

Utilizarea acestui serviciul regulat, va poate ajuta sa urmariti cum isi schimba piata atitudinea fata de compania dvs. cum functioneaza anumite actiuni.

Ce decizii veti lua pe baza datelor primite depinde de dvs.

Costul serviciului este de 16 MDL, inclusiv TVA, pentru apelarea si sondarea unui client.

Dvs., setati numarul de incercari de a apela clientii.

Puteti seta atitea incercari pina nu apelam clientul la sigur

sau sa nu pierdeti timpul cu acei clienti care nu au raspuns la primele doua apeluri. In orice caz, platiti doar pentru acei clienti pe care ii contactam telefonic.

Faceti clik AICI pentru a obtine o consultatie gratuita, completati formularul.

NOTE: Lucram doar cu persoane juridice.