Apeluri reci
Principala problema a vanzarilor B2B: apelurile reci
In lumea digitala de astazi, ideea de apel rece poate parea invechita. Cu toate acestea, realitatea nu este atat de clara. Oricat de veche ar parea ideia apelurilor reci, ea inca isi are locul in palnia moderna de vanzari. In era cresterii lucrului la distanta, managerii de vanzari redescopera ca apelurile reci pot fi o modalitate eficienta de a genera clienti potentiali.
Beneficiile apelurilor reci in B2B
Apelurile reci au trecut testul timpului, in mare parte din cauza solicitarii permanente, deoarece managerii de vinzari trebuie sa gaseasca in continuu clienti potentiali noi. Orice negociere incepe cu comunicarea. Apelurile reci sunt pur si simplu inceputul procesului de vanzari. La fel luati in considerare urmatorii factori ce arata cat de eficiente pot fi apelurile reci:
- 27% din agentii de vanzari spun ca contactele reci sunt foarte eficiente
- 82% dintre cumparatori spun ca sunt de acord la o intalnire cu vanzatorii dupa contacte reci.
Etapele apelurilor reci
1. Creati o lista de clienti potentiali. Alegeti publicul tinta si creati o lista de clienti potentiali in baza propriilor criterii. Acest lucru va va ajuta sa nu pierdeti timpul cu contacte nepromitatoare si sa lucrati doar cu cei care pot deveni cu adevarat clienti ai companiei. Este recomandabil sa obtineti contactele departamentelor care va intereseaza, de exemplu, departamentul de achizitii sau departamentul de import. Astfel, probabilitatea de a primi un raspuns pozitiv si de a obtine un nou client va fi mult mai mare. Un serviciu precum „Liste de companii” de la Kompass Moldova Liste de companii – Kompass Moldova Liste de companii - Kompass Moldova va va ajuta sa creati o lista de potentiali cumparatori conform criteriilor dvs.
2. Pregatirea pentru comunicarea cu clientul
Utilizati un script. Un script este un set gata facut de fraze si intrebari pe care vanzatorul le foloseste in timpul primului contact cu un potential client. Adesea, oamenilor le este frica sa scrie un scenariu pentru ca nu l-au facut niciodata si nu cunosc regulile. Kompass Moldova va va ajuta sa scrieti un script eficient ca parte a serviciului Lead Generation Servicii de call-center - Kompass Moldova. Acest lucru va permite managerilor de vanzari sa primeasca clientii „calzi” care sunt gata sa discute o colaborare
3. Nu uitati sa faceti publicitate produsului dvs.
Chiar daca clientii dvs., potentiali sunt interesati de oferta pentru prima data, cel mai probabil vor merge sa caute informatii despre aceasta pe internet sau isi vor intreba prietenii. Prin urmare, este important sa promovam produsul pentru ca acesta sa ramana intr-un camp informational pozitiv. Serviciul „Publicitate si promovare” va va ajuta in acest sens. Promovare (reclama) – Kompass Moldova
Concluzie
Apelurile reci este un instrument care vizeaza noi clienti potentiali din publicul tinta care nu au auzit sau nu au incercat inainte de produsul dvs.
Informatii suplimentare la fel solicitarea listelor de companii si/sau a unui script o puteti face de la Kompass Moldova.
Completați formularul, apasand butonul „Vreau sa discut”